SENTIMENTELE MELE SUNT SPECIALE, PLĂCUTE DE EXPRIMAT ( MY FEELINGS ARE SPECIAL, NICE TO EXPRESS / DUYGULARIM ÖZEL İFADE ETMEK GÜZEL)
Proiect eTwinning
Fondatorii proiectului:
Arzu Sarıgül - Turcia
Partenerii
- Școli și grădinițe din Turcia - 8 profesori și elevii acestora
- Grădinițe din România - 2 profesori și elevii acestora
Perioada de desfășurare: Octombrie - februarie
De ce acest proiect?
Recunoașterea emoțiilor de către copii și autoexprimarea contribuie la multe caracteristici de dezvoltare ale copilului. Capacitatea de a stabili empatia se dezvoltă la copilul care recunoaște emoția, ceea ce contribuie la stabilirea de către copil a unor bune relații de prietenie în perioada școlară. Îi înțelege mai bine pe cei din jurul lui și își îmbunătățește capacitatea de a fi un ascultător eficient în viața lui viitoare. În plus, copiii care învață să-și exprime propriile sentimente prezintă o dezvoltare pozitivă în sens psihologic. Ei recunosc starea emoțională în care se află și pot descoperi modalități de a se consola. Când ne uităm la indivizii sănătoși din punct de vedere psihologic în general, s-a observat că aceștia se cunosc foarte bine și sunt conștienți de emoțiile pe care le experimentează. În acest sens, studiul emoțiilor cu elevii noștri va contribui foarte mult la dezvoltarea pozitivă a copiilor. În caz contrar, copiii care nu recunosc emoțiile vor avea dificultăți în a se exprima, iar acest lucru poate aduce multe probleme în viața lor viitoare. Emoțiile noastre ne modelează percepțiile și atenția. Din acest punct de vedere, devine din ce în ce mai important să vorbim despre emoții, să meditam și să încercăm să înțelegem emoțiile. Nu este posibil ca un individ care nu este conștient de emoțiile sale și are dificultăți în a-și regla emoțiile, să se concentreze pe învățare și comunicare. De aceea este foarte important ca copiii să învețe să-și recunoască emoțiile și să-și numească emoțiile. Proiectul nostru își propune să crească persoane care își recunosc și înțeleg emoțiile.
Pagina proiectului: https://twinspace.etwinning.net/197429/home